Home > Artikelen

Artikelen

Een praktijkvoorbeeld van interactie bij natuur- en techniekonderwijs: 'Dan denken mijn hersenen: iemand praat tegen mij'.
2007 Taal lezen Primair
Resi Damhuis & Akke de Blauw

De auteurs laten zien dat interactie een belangrijke rol speelt bij natuur- en techniekonderwijs.


Van apetraat tot appeltaart. Woorden lezen met een dyslectisch brein.
2003 Taal lezen Primair
Hanneke Wentink

De auteur beschrijft welke moeilijkheden dyslectische leerlingen hebben bij het lezen van woorden.


Samen-werken aan taalbeleid. Nieuw ontwikkelde tools voor effectief taalbeleid.
2009 Taal lezen Primair
Annemieke Pecht, Marieke Tomesen & Annie van der Beek

In dit artikel worden verschillende instrumenten beschreven die u kunt inzetten bij het opzetten van effectief taalbeleid.



Contact

Proclaimer

Colofon

Copyright EN. Alle rechten voorbehouden

 


© 2010 Expertisecentrum Nederlands

Toernooiveld 9

6525 ED Nijmegen

(Campus Radboud Universiteit Nijmegen)