Taaldomeinen
Mondelinge taalvaardigheid
Gesprekken
Groep 1-3
Mondelinge communicatie
Deelnemen aan gesprekken
Interactief leren
Taalgebruik
Woordenschat
Reflectie op communicatie
Gesprekken, groep 1-3
Groep 4-5
Mondelinge communicatie
Deelnemen aan gesprekken
Interactief leren
Taalgebruik
Woordenschat
Reflectie op communicatie
Gesprekken, groep 4-5
Groep 6-8
Mondelinge communicatie
Deelnemen aan gesprekken
Interactief leren
Taalgebruik
Woordenschat
Reflectie op communicatie
Gesprekken, groep 6-8
Gesprekken
Luisteren
Groep 1-3
Mondelinge communicatie
Woordenschat
Begrijpend luisteren
Luisteren, groep 1-3
Groep 4-5
Mondelinge communicatie
Woordenschat
Begrijpend luisteren
Luisteren, groep 4-5
Groep 6-8
Mondelinge communicatie
Woordenschat
Begrijpend luisteren
Luisteren, groep 6-8
Luisteren
Spreken
Groep 1-3
Mondelinge communicatie
Taalgebruik
Woordenschat
Vertellen en presenteren
Reflectie op taal
Spreken, groep 1-3
Groep 4-5
Mondelinge communicatie
Taalgebruik
Woordenschat
Vertellen en presenteren
Reflectie op taal
Spreken, groep 4-5
Groep 6-8
Mondelinge communicatie
Taalgebruik
Woordenschat
Vertellen en presenteren
Reflectie op taal
Spreken, groep 6-8
Spreken
Lezen
Zakelijke teksten
Groep 1-3
Beginnende geletterdheid
Boekoriƫntatie
Verhaalbegrip
Functies van geschreven taal
Relaties tussen gesproken en geschreven taal
Taalbewustzijn
Alfabetisch principe
Functioneel schrijven en lezen
Technisch lezen en schrijven
Begrijpend lezen en schrijven
Zakelijke teksten, groep 1-3
Groep 4-5
Gevorderde geletterdheid
Lees- en schrijfmotivatie
Technisch lezen
Begrijpend lezen
Informatieverwerving
Leeswoordenschat
Reflectie op geschreven taal
Zakelijke teksten, groep 4-5
Groep 6-8
Gevorderde geletterdheid
Lees- en schrijfmotivatie
Technisch lezen
Begrijpend lezen
Informatieverwerving
Leeswoordenschat
Reflectie op geschreven taal
Zakelijke teksten, groep 6-8
Zakelijke teksten
Fictieteksten
Groep 1-3
Beginnende geletterdheid
Boekoriƫntatie
Verhaalbegrip
Functies van geschreven taal
Relaties tussen gesproken en geschreven taal
Taalbewustzijn
Alfabetisch principe
Functioneel schrijven en lezen
Technisch lezen en schrijven
Begrijpend lezen en schrijven
Fictieteksten, groep 1-3
Groep 4-5
Gevorderde geletterdheid
Lees- en schrijfmotivatie
Technisch lezen
Begrijpend lezen
Informatieverwerving
Leeswoordenschat
Reflectie op geschreven taal
Fictieteksten, groep 4-5
Groep 6-8
Gevorderde geletterdheid
Lees- en schrijfmotivatie
Technisch lezen
Begrijpend lezen
Informatieverwerving
Leeswoordenschat
Reflectie op geschreven taal
Fictie teksten, groep 6-8
Fictieteksten
Schrijven
Schrijven
Groep 1-3
Beginnende geletterdheid
Functies van geschreven taal
Relatie tussen gesproken en geschreven taal
Taalbewustzijn
Alfabetisch principe
Functioneel schrijven en lezen
Technisch lezen en schrijven start en vervolg
Begrijpend lezen en schrijven
Schrijven, groep 1-3
Groep 4-5
Gevorderde geletterdheid
Spelling en interpunctie
Strategisch schrijven
Reflectie op geschreven taal
Schrijven, groep 4-5
Groep 6-8
Gevorderde geletterheid
Spelling en interpunctie
Strategisch schrijven
Reflectie op geschreven taal
Schrijven, groep 6-8
Schrijven
Begrippen en Taalverzorging
Begrippen
Groep 4-5
Gevorderde geletterdheid
Begrippen, groep 4-5
Groep 6-8
Gevorderde geletterdheid
Begrippen, groep 6-8
Taalverzorging
Groep 1-3
Beginnende geletterdheid
Functies van geschreven taal
Relatie tussen gesproken en geschreven taal
Taalbewustzijn
Alfabetisch principe
Technisch lezen en schrijven
Taalverzorging, groep 1-3
Groep 4-5
Gevorderde geletterdheid
Taalverzorging, groep 4-5
Groep 6-8
Gevorderde geletterdheid
Taalverzorging, groep 6-8
Taalverzorging
Referentieniveaus in het kort
Handige documenten
Artikelen
Veelgestelde vragen
Contact
Home
>
Handige documenten
Handige documenten
Referentiekader taal en rekenen
(februari 2010)